zondag 3 mei 2009

0-1

Ook hier geldt, de eerste klap is een daalder waard. Den Bosch staat na de overwinning in eigen huis met 1-0 voor. En terecht. De individuele klasse van Richardson gaf de doorslag en wij waren verre van scherp. Ook deze wedstrijd gaven een paar spelers niet thuis en dat kan je bij dit soort wedstrijden echt niet hebben. Natuurlijk is er nog geen man overboord maar de toon voor deze serie is nu wel gezet. En over de sfeer en entourage in Den Bosch, ik kom er voorlopig niet weer. Als iemand wil weten waarom niet, je kan het me altijd vragen.

2 opmerkingen:

  1. Waarom? Ik vrees dat jullie in Grun'n de hand ook een beetje in eigen boezem moeten steken ...
    Jammer; tot 5 min. voor tijd was er niets aan de hand. Gelukkig werd de boel goed gesust. Snel vergeten; op naar de volgende ontmoeting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die hand steek ik in ieder geval wel in eigen boezem. Dit soort dingen gebeuren mij te vaak de laatste tijd. Daar wil ik gewoon niet bij horen.

    HJ

    BeantwoordenVerwijderen