donderdag 1 oktober 2009

011009: The day after

Ja, de dag na de eerste overwinning van het nieuwe seizoen. Op internet en via kranten, radio en televisie werd er op allerlei verschillende manieren verslag gedaan over deze eerste wedstrijd. Leuk om dat allemaal te volgen en te lezen. Het DvhN riep Blue uit als Man of the Match. Ik snap die keuze heel goed maar was het er toch niet helemaal mee eens. Mijn Man of the Match was iemand anders, zoals in een eerder bericht hier elders wel te lezen is. Ik ben vooral trots op de berichtgeving op onze eigen site gasterraflames.nl. Zeer actueel en bovendien ook informatief. Het digitale programmaboekje digiflame, een verslag van de wedstrijd en ook heel snel na de wedstrijd waren er zelfs al foto's te zien. Dit ontstaat allemaal niet zomaar. Achter de schermen wordt er door een groep mensen erg prettig samengewerkt wat leidt tot dit prima resultaat. Het is echt een genot om met deze mensen samen te werken omdat we allemaal hetzelfde doel hebben. Het promoten van het donargevoel en de fans op een professionele manier zo goed mogelijk informeren over de wedstrijden en het wel en wee van de club.

Vanavond zag ik dat onze nummer 15 weer een nieuwe blog heeft geschreven. Graag wil ik u als lezer hier even over informeren want het is absoluut de moeite waard om dit te gaan lezen. Iedereen heeft vast wel een mening over Amerikaanse spelers in zijn algemeenheid. Dat mag natuurlijk ook. Deze blog geeft aan hoe het ook anders kan. Matt schetst in zijn blog een situatie hoe het voor hem is om hier in Nederland te spelen en hoe hij dat allemaal ervaart. Het is prachtig om te lezen hoe hij het allemaal beleeft. De Open Dag, de eerste echte wedstrijd, zijn band met zijn familie aan de andere kant van de plas én de reden waarom hij hier speelt. Ik werd er even stil van. Goed geschreven en bovendien heel menselijk.

Zo, volgende week pas weer een wedstrijd voor de Flames. Ondertussen gaan de andere clubs dit weekend ook aan de competitie beginnen. Ik ben benieuwd...

3 opmerkingen:

  1. Leuke stukje HJ! Het donargevoel is iets heel bijzonders: als je er eenmaal mee besmet bent kom je er nooit meer vanaf. The virus is spreading...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gedeelde de gevoelens! Goed bezig met z'n allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar 'k heb wel een taalgebrek lees ik ;) Een "de-tje" teveel...

    BeantwoordenVerwijderen