zondag 23 januari 2011

230111: kleine update

Met excuses. De wedstrijd van gisteren tegen Weert is niet door mij bezocht dus ik kan u niet veel meer vertellen dan dat u al weet. Nipt gewonnen en een zwaar reboundoverwicht. Dat was het wel zo ongeveer. Een supportersbus vol heeft de wedstrijd wel gezien dus voor een ooggetuigeverslag zijn er genoeg mogelijkheden. Vanochtend was ons aller voorzitter bij Radio Noord te horen over ons cluppie. Dit is overigens altijd via internet nog terug te luisteren. Bijzondere nieuwtjes? Nee, niet echt. Maar met de omschrijving van de nieuwe coach ben ik wel heel benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden. Er werd een naam genoemd vanmorgen waar ik niet echt heel blij van word. Sommige dingen kunnen gewoon niet, dat weet iedereen. Ach, we horen het wel.

Straks maar eens kijken hoe de plaatselijke voetballers het reces zijn doorgekomen. Ben niet echt jaloers op ze. Rond het vriespunt en dan in korte broek over een grasmat rennen. Zal ik wel of niet een sjaal omdoen...?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten