woensdag 27 april 2011

270411: 1 -1

Tja, wat moet je nu nog zeggen. Na de spectaculaire thuiswedstrijd stonden we met z'n allen redelijk voor aap in Weert. Met als dieptepunt 26 punten achter staan was het allemaal niet best in het diepe zuiden. De wisselvalligheid is extreem en dat biedt op dit moment weinig hoop en vertrouwen. Als Stokes het donderdag weer op zijn heupen krijgt dan eindigt dit seizoen mogelijk als een bijzonder bittere pil. Maar, er zijn altijd nog mogelijkheden en kansen.

De vraag is, hoe kan dit in hemelsnaam. Ik begrijp het in ieder geval niet. Morgen nog maar eens rustig over nadenken. Was er ook iets positiefs in Weert? Ja! De maaltijd. Bij de goudrenet, of iets dergelijks. Op verzoek zoek ik graag het exacte adres even op.

Weltrusten.

3 opmerkingen:

  1. Van "appeltje eitje" naar goudrenet. Kan geen toeval zijn, toch? Laat het adres nog maar even zitten; de weg naar Martiniplaza ken ik, met broodje Shell onderweg.
    Bij DB was het gisteren niet veel beter; collectieve wanprestatie in de eerste helft; spectaculaire inhaalrace in de 2e ... maar te laat. Wordt nog een zware kluif morgen in de Maaspoort.
    Play Offs: van "appeltje eitje" naar "do or die" dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede keus: de Goudrenet. Ook eens gegeten op weg naar het vakantiegebeuren. Dat restaurant en Glenn Stokes zijn in elk geval positieve elementen in een verder droevig verhaal. Ik ben het met je eens: volkomen onbegrijpelijk. Samengevat heet dat geloof ik "labiel".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe mij dat adres van die Goudrenet dan maar, want over de wedstrijd hoef ik niets meer te lezen...

    BeantwoordenVerwijderen