woensdag 3 maart 2010

030310: Big Matt en het gala

Afgelopen maandag zei Matt Haryasz het volgende over zijn eventuele contractverlenging tijdens het Dinner with the Stars:

Natuurlijk werd aan Matt de vraag gesteld of hij nog een jaar in Groningen zou willen blijven. ‘Ik voel me hier lekker en we spelen goed. Het is zeker een optie dat ik hier blijf. Maar weet je, basketballen doe je niet tot je pensioen. Normaal gesproken speel je tot ongeveer je 33e en in die tijd wil je er uit halen wat er in zit. Natuurlijk speelt het salaris een rol maar lol en plezier bij een ploeg zijn ook heel belangrijk. Later zullen we hier een besluit over nemen, ik hoop dat we er uit komen’.

Waarschijnlijk wist hij die avond al meer maar wilde hij de spanning er nog even inhouden. Niks mis mee. Dat dit nieuws nu al bekend is geworden is zeer positief. Eerlijk gezegd had ik pas in mei zijn besluit verwacht. De belangrijkste fase van dit seizoen moet nog beginnen maar we weten gelukkig nu al dat we met het grootste deel met deze groep verder gaan. Dit hebben we jarenlang niet zo meegemaakt en het verdient absoluut de complimenten voor de club.

O ja, Donar zal bij nader inzien alsnog meewerken aan het gala, dit is het andere nieuwtje van vandaag. Het kan niet op allemaal… Donar heeft het, in Groningen leeft het!

ps: een verslag van het Dinner with the Stars is te lezen op de clubsite. Er staan nog wel een paar opvallende dingen in. Bijvoorbeeld, een vierpunter voor Matt? Het was zeker een gezellige avond!

1 opmerking:

  1. Vertelde je al dat geld niet alleen meespeelde, heeft ook met hun karakter te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen